Monday, April 20, 2009

...Welc0Me T0 my liFE...

Im back...Aku sangkakan panas sampai kepetang...rupanya hujan ditengahari...Aku menulis bukan kerna nama...Sekadar untuk melepaskan per yang terpendam didalam hati...dan mungkin disini teman untuk aku berbicara...Aku mencipta blog ni kerana seseorang yang sangat bermakna didalam hati ini...Tapi segala impian dan harapan aku hilang bersama desiran angin yang berlalu..Apakah ini semua harus terjadi...sedangkan aku cuma watak dalam percintaan..tak sangup aku melepaskan mu...Mungkin betul kata org per yang kita nak tak mungkin kita kan dapat..Aku da cuba wat yg terbaik untuk meneraju empayar yang aku bina..Tapi pa kan daya..empayar yg telah aku usaha kan,yg telah aku ciptakan..hancur ditengah jalan..aku sedar...aku hanya ibaratkan seperti pipit yang rindukan bulan...tak mungkin digapai...Aku akui aku bukan insan yang sempurna..aku insan yang melakukan kesilapan...tapi aku juga mempunyai hati dan perasaan...Aku da cuba untuk memperbaiki segalanya...Aku tingalkan dunia aku untuk mengabdikan diri untuknya...tapi bak kata orang terlajak perahu bleh diundur...Aku kecewa...Aku sedih...Aku rindu...Aku terluka...Apakah aku harus menerima semua ini...Hanya dia yg bertakhta dihati ini...Walau apa pun terjadi dia tetap akan bertakhta dihati ini...Aku sikit tidak akan salahkannya tas semua yang terjadi...Aku angap semua yang terjadi semua salah aku...Hanya yang mampu aku lakukan sekarang hanyalah sekeping doa untuk nya semoga dia kan sentiasa bahagia disamping org yg tersayang..........................................................

No comments:

Post a Comment

Modified by Blogcrowds