Wednesday, April 22, 2009

..RINdUkU tIadA berTeMaN...

...Huhhhhhhhhh.....klau nak ikut pada tarikh ini..pada jam ini...pada suatu masa lalu...aku sangat berbahagia saat tuh..alangkah bahagia nya kalau detik2 itu boleh kembali semula..tapi yang nyata ia hanyalah sekadar memori..memori yang terpaksa hilang bersama angin2 yang berlalu..terus terang aku katakan yg aku rindukan semua tuh...x penah aku sebahagia itu...belum penah aku disuap..belum penah aku dijaga,dibelai seperti itu..makan bersama,jalan beriringan...senyum n tangis bersama...seperti sorang raja yang dilayan seorang permaisuri...kini semua hanyalah kenangan..sampai kapan pun aku x kan melupakannya...huhu...walaupun kejap yg aku rasakan kebahagiaan itu..tapi ia kekal lama dalam hati ini.............................................................................

No comments:

Post a Comment

Modified by Blogcrowds