Friday, April 24, 2009

...adA Apa deNgaN ciNta...

....Sedih nya hati ketika ini...pilu...hiba...Sedih...Sedih...Apalah nasib slalu cam ni...Mengapa aku yang selalu disalahkan..Aku tau aku banyak lakukan kesilapan..adakah itu bermakna aku akan mengulanginya...aku pun manusia biasa..bukan haiwan..ada perasaan..ada hati...ada naluri...tapi sapa peduli tu semua...sapa aku ini ingin kan belas kasihan org...sapa aku...aku kan ingat sampai bila2 kata tuh..tersemat dalam hati ini...baru aku tau cam ner perasaan di benci oleh org yg amat disuka...pedih...perit...tak terkata apa2 lagi...kelam dunia ku rasa...aku nekad aku kan melupakan semua benda yg berlalu...tapi pa kan daya...aku x mempunyai kekuatan itu...tolong la Ya Allah...kuatkan lah semangat Hamba Mu ini...sesunguhnya Hamba Mu ini seorang yang lemah...aku da berjanji dalam diri yang aku x kan kacau dia lagi...dan aku harapkan dia berbahagia...

No comments:

Post a Comment

Modified by Blogcrowds