Monday, April 20, 2009

...0Ne l0Ve...

...Walaupun dia bukan org yg pertama hadir dalam diriku ini...tapi dia adalah seorang yang amat bermakna dalam diriku...dia sangat berharga dalam diriku...sehinggakan aku terasa kehilangan dia...Walaupun dia tak secantik bidadari,tak setulus siti khadijah...tapi dia lah permaisuri dalam diriku ini...aku amat menyayangi dia...kehadirannya memberi aku sinar dan cahaya yg menyuluh aku ke jalan yang terang...aku amat menyesali bila kehilangan nya...aku melepaskan sesuatu yang amat bernilai dari dakapan ku ini...biar la aku simpan semua sejarah ku ini...dan biarlah hanya aku yang tau per yang sebenarnya terjadi...aku kan sentiasa mengingati nya sampai kapan pun..biar la aku merawat luka ini dengan sendirinya...tak mungkin aku kan mengangu dia yang sedang berbahagia dengan hidupnyaa...kebahagiannya akan menjadikan aku bahagia..................................

No comments:

Post a Comment

Modified by Blogcrowds